דף הבית >> תוכנות ניהול ושליטה

CFD Modeling

 

Conteg יצרה יישום מאוד מיוחד שתוכנן בכדי לייצר סימולציות CFD מפורטות על התפלגות הטמפרטורה וזרימת האוויר במרכז הנתונים.
סימולצית
CFD יכולה להיות מבוססת על נתונים שאתה מספק דרך הטלפון ודרך העברת קבצים אלקטרוני עם הצוות הטכני של Conteg. דרך נוספת היא אסיפת נתונים מסקרים באתר שנערכו במרכז הנתונים שלך על ידי מומחי מרכז נתוני Conteg. כך או כך,שימוש בתוכנת CFD, יכין מודל שיספק את שני נתונים טבלאיים יחד עם סימולציה 3D AVI.הנתונים יכולים להיות בשימוש על ידי IT וצוות ניהול מתקן כדי לוודא הנחות הקשורות לתפעול או העיצוב של מרכז הנתונים, להפחית OPEX על ידי בדיקת תוכניות אופטימיזציה או לתכנון הדרך היעילה ביותר של הוספה או סידור מחדש של IT או קירור ציוד.

 

cfd_modeling

 

מודלים ממוחשבים יוצרים גשר למידע הקשור להפעלתם של המערכות מכאניות ותפעול משתנה של עומס חום בציוד IT, כך שצוות IT והמתקנים יכולים לייעל את אופן תזרים האוויר ולמקסם את קיבולת הקירור.
CFD Modeling הוא כלי שיכול לשמש הן בשלב התכנון של מרכזי נתונים, והן לניתוח של כמה הנחות עיצוב מתפקדות במרכז נתוני הפעלה.
בעולם, מסיבות כגון אזרחות ארגונית טובה, מנדטים וירידה ביכולת שירות חשמל זמין רגולציה, הפכו להיות נפוצים, כמעט הכרחיים, שצוות עיצוב של מרכז הנתונים יוכל לאמת את המאפיינים הפונקציונליים של פרויקטי אולם הנתונים.
כדי להשיג תצורות ציוד
IT בצפיפות גבוהה ומקוררות בצורה יעילה,
CFD Modeling יכול להיות מיושם בנוסף גם על עיצובי חדר שרתים וציוד תקשורת.

 

cfd_modeling2

 

מרכזי נתונים וחדרי שרתים נטענים עם סוגים רבים ושונים של ציוד ומערכות. כל אחת מהמערכות למשל, שורה של ציוד SAN, ציוד מיתוג רשת, או שרתים בצפיפות גבוהה, גורמת למגוון רחב של מקורות חום וקור שונים. המערכות השונות משפיעות על האוויר ועל הלחצים בחדר וזה גורם למצב מורכב. שיטות של מודלים ממוחשבים, דינמיקה של נוזלים (CFD), על ידי ניתוח הגרסאות, ניתן לדעת בוודאות, בפירוט רב ואף בצורה גרפית את ההשפעות על התפלגות הטמפרטורה, המהירות, ולחץ האוויר בחלל.

 

cfd_modeling3

 

שימוש פרגמטי בתוכנת CFD Modeling,
יכול לעזור באופטימיזציה של העיצובים או במחקר כיצד להפחית OPEX של מתקן ההפעלה.

 

להלן חלק מהיתרונות הניתנים למימוש על ידי יישום CFD Modeling,
לעיצוב של מרכז הנתונים או בחדר השרת, או של מרכז נתוני ההפעלה הקיים:

  • אימות של הנחות הקשורות לאופן שבו מערכת קירור חדר שרתים במרכז או מרכז הנתונים יפעל.
  • ניהול משברים - כיצד עוצבה פונקציית העודפות בצורה שיחידות הקירור לא יוכלו להיכשל?
  • החברה מתכננת וירטואליזציה של יישומים, אז מה קורה אם מתווסף בנק חדש של שרתים בצפיפות גבוהה?
  • האם מרכז הנתונים פועל בצורה יעילה יותר אם אנחנו מסדרים מחדש חלק מציוד IT?
  • האם מרכז הנתונים פועל בצורה יעילה יותר אם עשו התאמות למערכת הקירור?
  • מה קורה אם אנו מגדילים את טמפרטורת כניסת השרת לציוד IT?
  • מה קורה אם אנו מגדילים את טמפרטורת מים מקוררת ליחידות קירור?

 

cfd_modeling4

 

כאשר מומחה עם הניסיון עבודה במודלי עיצוב רבים משתף פעולה עם צוות שלך, יחד ניתן לפתור את האתגרים העומדים בפניכם. אף יותר מכך על ידי הדמיית תרחישי משבר, ניתן למנוע משתנים ובעיות ידועים. אין צורך לחפש את הסדר האופטימלי של פתרונות מרכז הנתונים על ידי ניסוי וטעייה. בדרך זו, כל ניסיון עולה זמן והוצאות מיותרות. שימוש במודלי CDF מתקרב לפריסה, מערכת הקירור וחלוקת כוח יכולה להיות מותאמת מראש לבנייה והשקעה של הון. CFD מאפשרת התקנים וצוות IT כדי לאמת את הפונקציונליות של כל המשברים ומסייעת במניעת הפתעות לא נעימות בעבודה המוגמרת.

Modeling CFD מוצג בגרפיקת 3D בצורה קלה וברורה שניתן לנתח מתמונות סטילס או על ידי שימוש בקבצי וידאו מסוג AVI ואנימציה. המידע מוגן מפני קבצי AVI שניתן להפעיל רק בנגני מדיה עם התקן מיוחד הניתן על ידי Conteg. מפות אלה צבעוניות ותלת ממדיות של מרכז הנתונים או בחדר השרת מראה את לחצי התפלגות הטמפרטורה, מהירות זרימת אוויר בחדר.
ניתן להשתמש בהם בכדי לחשוף אזורים שייתכן שיצטרכו להיות מותאמים או אולי יועצבו מחדש. ברגע שהתאמות השיפור מקרו נעשות העיצוב יכול להיות מותאם על ידי ביצוע השינויים בעיצוב קטין הסופי. לבסוף, האמינות של המערכת נבדקת באמצעות סימולצית וידאו, על ידי יצירת תרחישי כשל במערכת קירור. התאמות סופיות יכולות להתבצע באמצעות המידע שלקט מתרחישי כשל הבטחת סביבת הפעלה. כתוצאה מכך, יש לי שירותי
CFD Modeling ערך גבוה עבור המשקיע או המיישם, כמו גם לצרכן סופי שמקבל תמונה ברורה של הסיכונים של כל פעולה במרכז הנתונים.


 

cfd_modeling5

 

אנו דואגים למרכז הנתונים שלך עוד לפני שאתה בעצם מסיים לבנות אותו.

 

לסרטון אודות CFD Modeling לחץ כאן